poniedziałek, 28 marca 2011

Poniedziałek .

No więc tak . Oudziłam się o 7.10 ale wstałam o 7.20 . Poszłam oglądać TV. Do 8 leżałam pod kołdrą prawie zasypiając, całe szczęście były bajki ;d. Po 8 zaczełam się ubierać i jeść śniadanie zanim się obejżałam było 30 po. Poszłam umyć zęby i się uczesyać, poistanowiłam wyprostować grzywkę, bo jest brzdyka. Tak wgl to musze ją na bok ściąć , bo teraz mam prostą . O 9 wyszłam do szkoły bo nie mieliśmy reli.
Przyroda- pani pytała z mapy i robiliśmy ćwiczenia
Przyroda- pisaliśmy notatki bo jesteśmy strasznie do tyłu xd.
Polski - robiliśmy test próbny.
Matma- dokańczałam test a potem robiłam ćwiczenia powtórzeniowe.
Wracam do domu. Zjadłam banana ;d . ♥ . Odrobiłam lekcjei włączyłam kompa. Siedziałm na czacie u Mimi. Na 16.15 poszłam na konsultacje z polskiego , musiałam dyktando zaliczyć. Po konsultacjach posiedziałam na podwórku. Około 18.30 wróciłam do domciu. Po obejrzeniu Prosto w serce , dalej siedze na kompie. Jeszcze nie za vardzo wiem co będe dziś robiła . No oczywiście do końca wieczoru xd.

Regulamin czatu.

Wczoraj miałam ten regulamin wstawić ale mi się nie chciąło. xd. Mam nadzieje że pare osób to przeczyta, no ale jak nie no to trudno .... No ale ok do rzeczy.

REGULAMIN :
1. Nie rugamy się - no chyba że to już takie konieczne
2. Kolor pionka będe dawała tym odobom, które są tu często i się udzielają
3. Yyyyy... Jeszcze co domyśle xd.

niedziela, 27 marca 2011

Czat

Wstawiłam czat na bloga, ponieważ lubie pisać na czatach :D hehe . Więc jak ktoś chce pisać to zapraszam . Postaram się na nim często być i chciałabym żeby było dużo ludzi na nim . No więc pliss wbijajcie , będzie śmiesznie <3

Get your own Chat Box! Go Large!

sobota, 26 marca 2011

No to tak nic nie pisałam bo mi się nie chciało, no i nic si nie działo xd. Byłam chora , wróciłam do szkoły 13 marca. Tak to nic się nie działo xd, Myślałam że będzie ciekawiej . Hymmm..... nie wiem co napisać . Nie mam pomysłów, ktoś podsunie w komentarzu? Postaram się coś napisać .

czwartek, 3 marca 2011

Czwartek .

 Tak wiem nic nie pisłam , bo nie ma co  .  Nic się u  mnie nie dzieje. Każdy dzień jak co dzień :D.
  Dziś jest troche inny. Wstałam około 7.30 bo strasznie bolał mnie brzuch. Myślałam że umre... Pół godziny siedziałam w wc. ; / . Zadzwoniłam do mamy, była w pracy i powiedziałam jaki mam problem. Spoko narazie nie dojrzewam xd. Po chwili brałam się i poszłam do cioci po stroperan. Już się chyba domyślacie ... Potem położyłam się i oglądałam DD TVN ,. Jestem chora, dość mocno i nie poszłam do szkoły. Już pół dnia siedze i się nudze. Popisałam z koleżankami na gg. A nie powiedziałam co jadłam na śniadanie, no więc nic xd. Nie wiem . Tera nudze się, pisze tą notke i oglądam Mango . :D .
  Po południu przyjdzie mama, może coś mi da do rzarcia nie wiem jeszcze :D.
 Potem lekarz lub lekarka . Aaaaa ja się boje , lekarz i dentysta to samo zło. Strasznie się boje. Lekaży jeszcze nie wiem dla czego, ale dentysta. Grrr, aż mi ciarki prechodzą na tę myśl . No i wcześniej przyjdzie do mnie moja koleżana z lekcjami.
 Ciekawe co będzie jutro. Jak coś ciekawego to napisze, a jak nie to nie wiem .
 Zapomniałam się pochwalić że umiem robić banery na glitery. Jak ktoś chętny to pisać mi w kometrzu na glitery, link : Lennkaaa.gliteruje.pl
Site models :).