piątek, 1 lipca 2011

Notak razem z przeprosinami

  Zaczne od tego drugiego. No więc chiałabym wprzeprosić te osoby które czytaą moego bloga za to że przez długi czas nie było notki. Nic ciekawego się nie dzieje , a nie będe wam pisała co zadłam na śniadanie, w co sie ubrałam lub co oglądałam z rana w TV. Znaąc mnie to wole napisać edną notke z kilku dni, niż jedną długą, beznadzieną notke z całego dnia. Nie będe przynudzać, a zabieram się za pisanie ;).
  Przez długie, letnie, zmine (tak zimne) dni w moim życiu nic ciekawego się nie wydarzyło. Dziś, tak jak co dzień siedzę przed komputeram. Dziś, tak ak codzień nudze się. Dziś, tak jak już od początk tygodnia jest pochmurno. Tylko że dzisieszy dzień est bardzo wyątkowy, ponieważ z tych chmr lubą deszcz. xD. Wiem, że to bardzo wyjątkowa okazja z której nie jestem zadowolona. Wcale nie czuje wakacj, które prawdopodobnie trwają już od dobrego tygonia. Jak tak maą wyglądać całe wakacje to ja dziękuje ! Szczerze mówiąc wolałabym chodzić do szkoły i siedzień na nudnych lekcjach, w nudnejj klasie, z nudnymi nauczycielami i się nie nudzić, bo zawsze lepsze est siedzenie w szkolnej ładce niż patrzenie w monitor komputera w te same strony na których nic się nie dzije. Zawsze najciekawasza jest pierwsza godzina siedzenia przed kompem . Koniec ględznienia powiem lepie co się u mnie dziś działo, jeszcze się niektórzy pousywpiają.
  Wstałam i tak jak zawsze zaczełam oglądać TV. Sniadanko, ubiernako i nudka. Jedymyn zaęciem do 14:50 było siedzenie na komie, nie mówiąc o zmyciu 2 tależy, 2 widelców, łyżeczki i kubka po kawie mamy. O godzinie gdzieś wyżej wymienionej, ubrałam się w cieplesze ciuszki, wziełam parasole w ręke i poszłam pod gimnazium zobaczyć listy przyętych. Od samego rana przeżywałam, czy mnie przyeli, ponieważ nie jestem z regionu. Wracając , na osiedlowym ''rądzie'' ( o ile można to tak nazwać, bo ma średnice około 3 metrów) spotkałam mamę idocą do Olki. Obie cieszyłyśmy się z tego, że mnie przyjeli. Mam nadzieje, że będe z Olka w klasie, bo nie znam nikogo oprócz kilku osób z podstawówki. xd. Wróciłam do domu i zaczelam odkurzać. Jakiś czas później poszłam z mamą na większe zakupy. Gdzy przyszłyśmy ręce nam odrywało xd. Teraz pisze tą notkie , a zaraz będe piała dale z Jowką ;**. Wiem że przeczyta tą notke, bo jest specjalnie dla nie, ponieważ mnie o nią prosiła . ;d. No to chyba wszytko co mam do napisania .
Tap Madl- Ola .