poniedziałek, 9 maja 2011

Dzień jak każdy.

  Dzisiejszy dzień rospoczą sie tak jak każdy w tygodniu. Nie lubie poniedziałków, bo rozpoczynają tydzień .
  Wstałam dziś przed 7. Budzik miał mnie obudzić o 7.10 . Wstałam i włączyłam laptopa, bo musisłam wydrukować zasady dobrego zachowania, ponieważ w szkole zaczą się tydzień właśnie z tym związany. Ktoś miałby losować numer z dziennika, który poszedłby na konkurs. Ja oczywiście przypomniałam sobie o tym gdy położyłam się spać xD.
  No ale do rzeczy. siedziałm i szukałam tych odpowidzi na pytania ze strony szkoły. Zanim się obejrzałam była 7.40, czyli czas śniadania. Zjadłam płatki z mlekiem. Gdy jedzonko sie gdziało w mikrofali ja się ubrałam i troche ogarnełam. Niby minuta i 30 sek. to nie dużo ale e tam . Nałożyłam rurki w ciemnoniebieskim koloże, lekko brązową bluzke z Myszką Mimi ( dziwczyna Myszki Miki żeby nie było;p ), szare skarpetki i pasek z kokardką.Zjadłam i myslłam nad fryzem . Jednak wyszło na to samo, bo uczesałam się w jeden kucyk co mi badzo przeszkadzało, ponieważ położyłam się z mokrymi włosami. Moja grzywka wyglądała strasznie! Nie wiedziałam co mam zrobić. Wgl to już nie mam pomysłów na fryzury, musze czegoś w necie poszukać. Po umyciu zębów włączyłam TV. Leciało ''Prosto w serce'' to sobie zaczełam oglądać i tak ni mam co robić z rana przed szkoła kiedy mam na 8.50 . Po 8.15 zadzwoniła Haniutka, co oznaczało że musze już wychodzić. Nałożyłam różową bluze, munrurek i buciki, wziełam klucze do ręki i zeszłam do koleżanki. Bardzo lubię Hanie. Mamy wiele tematów do rozmowy, może głupich ale baaardzoo fajnych ;P.
  Pierwsza lekcja religia. No oczywiście to co zwykle ;/. Czytanie tematu i odpowiedzia na pytania, choć dziś był wyjątek, bo ksiądz podyktwoał nam notakę. Hania kończyła mój potret. Oczywiście wszytsko było gitt, ale ona i tak stwierdziła że jest straszne. Tak wgl. to jest link do jej bloga http://art-by-haaniaaa.blogspot.com/ . Wstawia tam swoje dzieła :D.
  Przyroda x2. Zaczeliśmy fizyke O.o. Wgl nic y tego nie czaje. Jakieś to skąplikowane xd.
  Polski. Pani oddała nam zeszyty i kończyliśmy lekturę.
  Matma. Baaardzo lubie ten przedmiot i uważam że jestem w nim dobra. Lubie dodawać, monożyć, troche mniej odejmować i dzielić. Wszytkie rysowanie figur i innych. To jest niesamowite .
Wracałam do domu z Wiką, ponieważ robiłyśmy lekcje na angola. Jutro zaniosę plan mam nadzieje że dla pani się spodoba. Gdy Wiki poszła zjadłam kanapki i wziełam się do lekcji. Później zaczełam sprawdzać swoje strony na które wchodze. A teraz pisze tą notke . Musze jeszcze pouczyć się do matmy, bo mam jutro sprawdzian, no i przypomnieć sobie co pani mówiłam na histroii bo nic nie pamiętam xd.
  Pewnie ci co to czytają uważają że jestem straszną kujonką, a to nie prawda. Ja ucze się bardzo mało. Nawet za mało bo mogła bym więcej, ale mi się niee chce i jestem straszny leń ;]. No cóż charakteru się chyba nie wybiera . Hehe. Może ktoś che mi podpowiedzieć co moge pisac w notkach żeby było ich troche więcj ?. Chicłabym zaciekawić tych kilku czytelników którzy czytają moje wypociny z mojego durnego życia, której jest takie jak każde.
  Może w następnej notce napisze o moicha zainteresowaniach, ale wątpie w to że bedzie mi się chciało xd.
  Bardzo dziękuje osobom, które czytają tego bloga. ♥

niedziela, 8 maja 2011

Na prośbe Hani pisze notke . Tak to nie wiem czy bym coś tu napisała. No więc tak . 
1. Przepraszam że nie pisałam niccc a nic przez dłuugi czas . ;)
2. Notka :
  Zaczne od tego że wstałam o 10:25 bo moje kochane siostrzyczki (rodzona i cioteczna) gadały jak najęte po obudzeni sie. Poszłam do nic i oglądałyśmy TV. Leciały na polsacie Gumisie ;d... Hahahah. Olce chciało się pograć w Monopoly. Lubie tą grę ale jakoś ie mam ochoty w ostatnich miesiącach grać . ;p,. No ok . Tak jak zwykle przegrałam xd. Nie obyłoby sie też bez kłutni z moją sis . 
  Do Ewki zadzwoniła mama powiedziała żebyśmy coś zjadły. Moje śniadanie to była bułka z rodzynkami i herbata. Moja sis bulwers bo za dużo wody dolałam -.-' .
- Ile ty wody dolałaś?
- Coś ci nie pasi?
-Tak bo nie moge wody zimnej dolać!
- To poczekasz aż ostygnie . 10 min cie nie zbawi !
  Ohhh... Jakie to było żałosne . Ok . Gramy dalej w tego Monopola . Gda się skończyła tym że Ewka się rozryczała bo nie chciała wymienić stówek xd. Mała pozbierała to szytko bo ju nie chciała grać i wgl. Przed 14 zaczełam się ubierac nałożyłam sweet bluzke z myszką miki, szare dresy i białe skarpetki. Uczesana jestem w warkocz i mam opaske fioletową na grzywce, tak na grzywce . Od tego czasu siedze i pisze z Haniutką . Ona jest po prostu boska . ♥ . Nie wiem co bym bez niej zrobiła . Głupi filmik z yt zrobiła że stała się aniołem i jeszcze bardzie ją lubie ;d . Hehe. Wiem że to przeczyta i uzna m nie za wariatke ale szczegół :D. Mi to nie szkodzi ;d. Jak zwykle na neci sprawdzam nk, sd, farmerama i tam jeszcze kilka innych. 
  Ktos ma może telefon Samsung Diva s7070 lub Samsung Delphi ? Jeśli tak to możecie mi napisac opinie tylko szybko bo nie moge się zdecydować, który wziąć :D. Jednak chyba wezme Dive . Hehe.
  Słucham eski. Leci ''I need a doctor'' ♥. Ta piosenka jest boska .
  Zastanawiam się nad jedną rzeczą, ale mniejsza z tym .
  Mam nadzieje że ktos oprócz Hani to przeczyta i ie mecze się tylko dla siebie. Chiałabym byc chociaz troche znana. O jak ktos nza jakiegoś fajnego bloga lub sam pisze pa miętnik to piszcie w komciu link , bo nie mam już o czytać xd. Z góry dzięki :)