niedziela, 8 maja 2011

Na prośbe Hani pisze notke . Tak to nie wiem czy bym coś tu napisała. No więc tak . 
1. Przepraszam że nie pisałam niccc a nic przez dłuugi czas . ;)
2. Notka :
  Zaczne od tego że wstałam o 10:25 bo moje kochane siostrzyczki (rodzona i cioteczna) gadały jak najęte po obudzeni sie. Poszłam do nic i oglądałyśmy TV. Leciały na polsacie Gumisie ;d... Hahahah. Olce chciało się pograć w Monopoly. Lubie tą grę ale jakoś ie mam ochoty w ostatnich miesiącach grać . ;p,. No ok . Tak jak zwykle przegrałam xd. Nie obyłoby sie też bez kłutni z moją sis . 
  Do Ewki zadzwoniła mama powiedziała żebyśmy coś zjadły. Moje śniadanie to była bułka z rodzynkami i herbata. Moja sis bulwers bo za dużo wody dolałam -.-' .
- Ile ty wody dolałaś?
- Coś ci nie pasi?
-Tak bo nie moge wody zimnej dolać!
- To poczekasz aż ostygnie . 10 min cie nie zbawi !
  Ohhh... Jakie to było żałosne . Ok . Gramy dalej w tego Monopola . Gda się skończyła tym że Ewka się rozryczała bo nie chciała wymienić stówek xd. Mała pozbierała to szytko bo ju nie chciała grać i wgl. Przed 14 zaczełam się ubierac nałożyłam sweet bluzke z myszką miki, szare dresy i białe skarpetki. Uczesana jestem w warkocz i mam opaske fioletową na grzywce, tak na grzywce . Od tego czasu siedze i pisze z Haniutką . Ona jest po prostu boska . ♥ . Nie wiem co bym bez niej zrobiła . Głupi filmik z yt zrobiła że stała się aniołem i jeszcze bardzie ją lubie ;d . Hehe. Wiem że to przeczyta i uzna m nie za wariatke ale szczegół :D. Mi to nie szkodzi ;d. Jak zwykle na neci sprawdzam nk, sd, farmerama i tam jeszcze kilka innych. 
  Ktos ma może telefon Samsung Diva s7070 lub Samsung Delphi ? Jeśli tak to możecie mi napisac opinie tylko szybko bo nie moge się zdecydować, który wziąć :D. Jednak chyba wezme Dive . Hehe.
  Słucham eski. Leci ''I need a doctor'' ♥. Ta piosenka jest boska .
  Zastanawiam się nad jedną rzeczą, ale mniejsza z tym .
  Mam nadzieje że ktos oprócz Hani to przeczyta i ie mecze się tylko dla siebie. Chiałabym byc chociaz troche znana. O jak ktos nza jakiegoś fajnego bloga lub sam pisze pa miętnik to piszcie w komciu link , bo nie mam już o czytać xd. Z góry dzięki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz