Dziś wstałam w pół do 10. Strasznie mi się nie chciało. ;/ . No przecież sobota. Na śniadanko zjadłam pączki :D I wypiłam cole :D. Nie ma jak cola ;). Ubralam się w te same rurki co wczoraj i jakąś tam bluzke... Zaczeło sie sprzątanie.. Nie nawide sprzątać ;/ .Wszystko posprzątane a ja lece na lapka. No i znowu zaczełam wszytsko sprawdzać tak jak wczoraj. Mama zwrócił mi uwage że powinnam nauczyć się wierszyka. No to do roboty. Nauczyłam się 7 wersó i zostało mi jeszcze 6 :). Skończe to jutro. I zowu na kompa. Jestem komputeromanką. ^.^ . Między gapieniem się w monitor oglądałam kilka turnieji czyli familiada, kłamczuch no i teraz prosto w serce... Nie lubie tego ale siora chce oglądać xd . Pisze notke i zastanawiam się co będe zaraz robiła. Chyba się ponudze. No to tyle na dziś .
sobota, 26 lutego 2011
Piątek.
Wstałam o 6.55. A tak szczeże to się wtedy obudziłam a wstałam o 7.03 ;). Ubrałam się w rurki z dziurami, bluzke z myszką Mimi i białą bluze. Na śniadanie zjadłam yyy... nie pamietam co . xd . hahaha . Po lekkim ogarnięciu się wyszłam do szkoły. Między lekcjami nic się nie działo, mimo tego że dowiedziałm się, że mam na imię Marlena xd. Przed 14 wróciłm do domu i od razu wlazłam na kompa. Oczywiście zazełam od wejścia na nk, potem stardoll, glitery, zapytaj i odpowie. Całą reszte dnia nudziłam się .
Prosie. Popatrzcie sobie :)
Prosie. Popatrzcie sobie :)
piątek, 25 lutego 2011
Siemka.
"Kobiety całują się na powitanie, bo się nie mogą ugryźć.
Magdalena Samozwaniec "Siemka . Mam na imię Magdalena. Wszyscy znajomi mówią na mnie Magda. Urodziłam się 3 czerwca 1998 roku . Ucze się w 6 klasie. Ten blog założyłam po to żeby było śmiesznie xd. Postaram się tu pisać codziennie. Ale nic nie obiecuje ;p. A i nie wiem czy będą to wszystkie moje prawdziwe historie. :) I będe tu chyba pisać też o stardoll. Czyli jakieś metamorfozy i tak dalej. Ale nie zawsze .
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
