sobota, 22 października 2011

Jaka zmułaaaaaaaaa ,

Ostatnio często zamulam na czacie u mnie u Gabiiiiii na blogasie ;d. JEst kólaśna atmosfeta, są fajniu ludzie , niektórzy xd. I wgl jest kól. Zapraszam więc na tego blogaska ;d.

tonaszrap.blogspot.com

;]. Ale mi nudnoooo. Słucham sobie teraz eski i leci ''pójdę boso, pójdę boso'' ;d. Nie moge z tej pisenki ;d hahahahahahahaahahahhaah.

Patryk wczoraj odkrył że się strasznie śmieje ;d. Hahahahahahahahahah. Miał wielką zagadkę bo nie widział z czego xd.

Nuuuu. I tak mi mijają dni. Na czacie do północy. ;d .

No i wejde na temat szkoły.

Nie che mi się już chcodzić do szkoły. Nudno jest, nic nie ogarniam, nauczyciele to potwory spod łóżka. Moja klasa jest dziwna O.o .

O pochwale się że we czwartek było pasowanie i konkurs klasowy , w którym wygrałą ta grupa w której bylam, dzięki genialnej prezentacji Haniutki !.

We czwartek byłam tak wkurzona i smutna że nie wiem . Nasze niepotrzebne ślubowanie skończyło się o 18. A jak kilka osób wiedziąło planowąłam iść na lodo ze starymi znajomymi. Niestety mama niechciała mnie zawieść, dlatego że dzień wcześniej nie powiedzłam , że chce iść . -.- . Przykro mi że nie jestem jasnowidzem, ale stawiałam, że te ślubowanie bd około 2 godzin do 19 i czy tak czy tak bym nie pojechała. Ale nie śpieszyłam się do domu, a tu bam i mój pośpiech poszedł na marne -.- . Ryczałam chyba ze 2 godziny. To po prostu było nie fair .

~Magda ♥

środa, 19 października 2011

Omg.

Ja nie moge . Nic się u mnie nie dzieje. Jestem wkurzona na maksa xd. Pare dni temu dowiedziałam się że znajomi ze starej szkoły jadą na lodo tego dnia kiedy mam ślubowanie ;/ . Tak się wnerwiłąm że lepiej mnie teraz nie ruszać.

Może kiedy indziej napisze notke bo mam urwanie głowy . Pisze na czacie na drugim blogi i wgl.

środa, 12 października 2011

Przepraszam

Dużo się działo nie da się tego napisać w kilku zdaniach żebym zaczeła nie widziała bym końca .Dzis było zajebiscie wyjebałam się na schodach i rozjebałam se dziąsło a teraz zwijam się z bólu .Otóż patrze że nowy nagłówek i też się dziwie że nic o tym nie wiem .rozczarowałam się . ;D
Nie wiem ale jakoś nie mam o czym pisać . Może kiedy indziej bo wiem że zanidbałam troszke .

niedziela, 9 października 2011

babeczki

Hania zrobiłą genialny nagłówek i tło. Bardzo mi się podoba i dziękuej Hani że pozwoliła mi to ustawić ;*
Znowu pisze z Hanią, a ona się nudzi i robi banerki z tutyłem bloga. Ja zresztą też jeden zrobiłam, ale wyszedł okropnie. Moge pokazać.



Wiem jest okropny.

To będzie Hani:



Śliczny jest . Ja się po prostu zakochałam w tym nagłówku
♥♥♥

sobota, 8 października 2011

Wow.

Omg pisze sobie teraz z Hanią a ona mi wysyła nagłówek do mojego bloga, bo jej się nudzi.


Czyż nie boski ?

Tak mi się straszliwie podoba że , chyba się spytam czy moge wstawic :D . A jak nie to poprosze ją o zrobienie kilku a wy będziecie głosować który najleprzy :D. Ale musze to uzgodnić z Hanutką .

Co u mnie ?
Nic. Nudze sie całymi dniami. Jak nie siedze w książkach to przed kompem. A jak nie to ide na podwórki i to tylko na 1 godzine . ;/ . Musze się nauczyć robić takie banery jak Hania. Wtedy nie bd mi głupio ją o nie prosić. Jakoś tak nie lubie prosić o coś kogoś a nie dać nic w zamian.

Była dziś u mnie Hania , robiłyśmy korone i berło na klasowy konkurs na pasowanie . To będzie jeden z ciekawszych dni ale to dobpiero za 2 tygodnie, 18 października. Mam nadzieje że się doczekacie ;p.

No to chyba tyle na dziś . Powiedzcie co sądzicie o tym konku. Mam prosić Hanutke (mimo że tak jakby to już zrobiłam) czy nie ?

czwartek, 6 października 2011

Małe sorry ;p

JAk już jest napisane sorry. Dużo się ucze i nie mam kiedy pisać, a po za tym nie dzijee się nic ciekawego ;p. Nie będe u jakiś głpot wypisywać, nie ? Wiem że jest dużo błędów ale jes prawie 22 i nie chce mi się nic pisać ;/. Jakoś nie mam weny twórczej.
Jedyne co się ciekawego wydarzyło w tym tygodniu to to że wyszłam na pordwórko dziśśśs ;d. Ja po prostu nie widze świata po za książkami i kawałkem monitora ... Co dzień jest tak że albo jesm, albo coś oglądam , albo odrabiam lekcje ... MOże w weekend coś napisze ;)

poniedziałek, 3 października 2011

I'm sorry

Przepraszam . nie pisałam bo nie miałam czasu , dlategoż że mam duzo nauki.nie bd nic dzis pidac ja tylko przeprosze wass