sobota, 22 października 2011

Jaka zmułaaaaaaaaa ,

Ostatnio często zamulam na czacie u mnie u Gabiiiiii na blogasie ;d. JEst kólaśna atmosfeta, są fajniu ludzie , niektórzy xd. I wgl jest kól. Zapraszam więc na tego blogaska ;d.

tonaszrap.blogspot.com

;]. Ale mi nudnoooo. Słucham sobie teraz eski i leci ''pójdę boso, pójdę boso'' ;d. Nie moge z tej pisenki ;d hahahahahahahaahahahhaah.

Patryk wczoraj odkrył że się strasznie śmieje ;d. Hahahahahahahahahah. Miał wielką zagadkę bo nie widział z czego xd.

Nuuuu. I tak mi mijają dni. Na czacie do północy. ;d .

No i wejde na temat szkoły.

Nie che mi się już chcodzić do szkoły. Nudno jest, nic nie ogarniam, nauczyciele to potwory spod łóżka. Moja klasa jest dziwna O.o .

O pochwale się że we czwartek było pasowanie i konkurs klasowy , w którym wygrałą ta grupa w której bylam, dzięki genialnej prezentacji Haniutki !.

We czwartek byłam tak wkurzona i smutna że nie wiem . Nasze niepotrzebne ślubowanie skończyło się o 18. A jak kilka osób wiedziąło planowąłam iść na lodo ze starymi znajomymi. Niestety mama niechciała mnie zawieść, dlatego że dzień wcześniej nie powiedzłam , że chce iść . -.- . Przykro mi że nie jestem jasnowidzem, ale stawiałam, że te ślubowanie bd około 2 godzin do 19 i czy tak czy tak bym nie pojechała. Ale nie śpieszyłam się do domu, a tu bam i mój pośpiech poszedł na marne -.- . Ryczałam chyba ze 2 godziny. To po prostu było nie fair .

~Magda ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz