czwartek, 6 października 2011

Małe sorry ;p

JAk już jest napisane sorry. Dużo się ucze i nie mam kiedy pisać, a po za tym nie dzijee się nic ciekawego ;p. Nie będe u jakiś głpot wypisywać, nie ? Wiem że jest dużo błędów ale jes prawie 22 i nie chce mi się nic pisać ;/. Jakoś nie mam weny twórczej.
Jedyne co się ciekawego wydarzyło w tym tygodniu to to że wyszłam na pordwórko dziśśśs ;d. Ja po prostu nie widze świata po za książkami i kawałkem monitora ... Co dzień jest tak że albo jesm, albo coś oglądam , albo odrabiam lekcje ... MOże w weekend coś napisze ;)

1 komentarz: