piątek, 10 czerwca 2011

Piątekk.

Mama zbudziła mnie o 6:40 bo wychodziła z sis pod szkołe. Budzik miałam ustawiony na 6:50. Tak jak zadzwonił tak wstałam. Ubrałam się w białą koszulke, bluzke koszulową taką jakby różową i rurki z dziurami. Zjadłam kanapki, ogarnełam się troche. Zaczełam oglądać TV, gdy przyszła Hania zaczełam szukać moich spodni na wf. 
Poszłyśmy do szkoły. 
Matma- gra w jakieś gry i zakończenie podręcznika , wreszcie !
Angol- oglądaliśmy bajki, które Hania przyniosła. Pierwszo był yyyyy... taki smok . Oooo Tabaluga ! :D. Potem nam się znudził to oglądaliśmy Bodzia helikoptera ;d. Ja byłam za tym by oglądać Hello Kitty . xd
Polak- znowu bajeczki ;] . Asterix i Obelix , yy no nie wiem czy to tak się pisze xd. Potem się znudził i włączyli Harego Potera. Nuuda. Siedziałąm z Hanią obok Adama jak zaczą mi dokuczać to i tak skończył , bo mu sie dostał x.x.
wf-siatka ;/
wf- róbta co chceta.
Po lekcjach poszłam po świnke morską Olki. Pusia jest w skzole bo ciocia ma chyba uczulenie czy coś w tym stylu i Olka nie moze mieć zwierząt , futrzaków.
Wracałam z Martyną, Daria i Magdą. 
Magda pomogła mi zanieść Pusiaka do domu. Posiedziałayśmy chwilke na komie i poszła. 
W między czasie spytałam się Darii , ktora szła do Biedronki czy idze jutro ze mną na ''Taniec kontra Dance''. Powiedziałą że nie bo jest dwulicowa . Wkurzylam sie bo tak to do mnie leci żebym jej coś pomogła, a jak już się umawia to pod koniec tygodnia umawia się z innymi dziewczynami ;/. Magda stała na balkonie bo chciała posłuchać co Daria mówi, no niestety Dariusz ją zobaczył xd. Hahah . Daria do mnie
- Czemu Magda nie zeszła?
Ja taki poker face O.o.
- No przecież wiem że u cb jest bo widziałam ją.
- Może ci się przewidziało.
Hahaha. Magda już się śmiałą i coś do niej krzykneła , nie pamiętam co xd. 
Wkurzona jestem od wczoraj bo zgubiłam naklejki. Nigdzie ich nie ma , a są mi strasznie potrzebne. Robie kolaż i są puste miejsca chciałabym tan nakleić małe gwiazdy , ale nie jak na złość się naklejki mi zgubiły ;/. Przeszukałam już 3 razy szawke i nawew niej poukładałam . Gryyyyy....
Hania podsueła mi pomysł żeby reobić zdjęcia i jest tu wstawiać nie wiem czy to dobry pomysł bo nie umiem robić ładnych zdjęć, no ale cóż. ;p hhe.
Top Model: Zostań najpiękniejszym pawem ♥
Kocham to zdjęcie ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz