No więc zacznijmy od poniedziałku.
***
Taki zwykły dzień. Wstałam , szkoła, dom, obowiązki, nuuda.
Strasznie cieszyłam się z wtorkowego przyjazdu babci do Polski . ♥
***
Wtorke to też zwykły dzień. NIe mogła doczekać się końca lekcji, ponieważ przyjechałą moja babcia . ♥ . Do domu wracałam z Olką. Było dość śmiesznie bo zamipomniała zmienić butów xD. Poniosłam jej torbe a ona wróciła się do szkoły. Nie było czasu czekać na nią na ulicy. Wróciłyśmy do domu na zmiane siedząc na kompie. Ona jadła obiar ja siedze na kpie. Ja jem ona graaaa . Gdy około 15 wszytko było gotowe wyruszyłyśmy w podróż. Na babcie czekałyśmy do około 17. Nie patrzyłam na godzine. Wiem że bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam babcie :**. DLa uściślenia: Olka to moja siostra cioteczna, córka mojej cioci ze strony mamy :)
***
Środa. Nie poszłam do szkoły bo byłam na wsi. Było paru gości, chyba wiadomo dlaczego ;) Dzień mojał wolno bo jak na środek tygodnia wstałam bardzo wcześnie. No ale to nie moja wina że się darli w kuchni. Wieczorem pojechałyśmy do domciu.
***
Mama powiedziałą że nie musze iść do szkoły. Fajnie. Zostałam w domu. Z rana zaszła Haniutka i wzieła zeszyt z matmy który porzyczyłam wczoraj. Włączyłam TVN i oglądałam powtórkę Prosto w serce. Mam nadzieje że Artur i Monika będą razem do bardzo do siebie pasują i to widać że oboje się kochają . Strasznie się na Monike wkurzyłam po obejrzeniu odcinka bo powiedziała że nie chce byc zArturem . Mam nadzieje że on będzie się o nią strał i w ostatnim odcinku wezmą ślub. To można wszystko przewidzieć , ponieważ to samo było w Majce i BrzydUli. Czyli nic nowego ;p Hehe. Musze przepisać zeszyty bo Daria przyjnie niedługo. Ahh... Nie che mi się ich przepisywać , nie poszłabym jutro do szkoły , ale musze zabrać świnke morką Olki na wakacje .
Zmieniłam wygląd bloga, bo tamnetn był jakiś taki nie w moim stylu ;/. Mam nadzieje że ten też pasuje . Chiałam ciś jasnego ale w googlach nic nie ma . Może ktoś kto to wgl przeczyta ma jakieś tło?
Byłabym bardzo wdzięczna :)
Macie jakiś tam obrazek żeby smutno nie było :)

A czemu nie wstawiasz zdjęć robionych przez siebie? Przecież są ładne ;)
OdpowiedzUsuńno niby tak ale jakoś tak nie wstawiam ;)
OdpowiedzUsuń