nic sie u mnie nie dzieje. od dwoch dni no moze od trzech robie modulki. hehe dlaczego ? poniewaz mamy konkurs klasowy o naszej patronce i trzeba zrobic korone i berlo. ja i hania jedyne dziewcczyny w grupie robimy berlo i korone a chlopaki niech kuja do konka ... no mamy taki fajowski pomysl ktorego nie zdradzee. moze jak bd po wszystkim . a moze nawet zrobie zdjeciaaa... sama jeszcze nie wiem . no i ja robie mogulki do tulipanow . jak ktos wie o co chodzi to dobrze a jak nie to tez dobrze . nie chce mi sie za bardzo ale i tak nie mam co robic .
no to na razie tyle spadam bo zaraz bet moze mi sie rozlaczyc a wtedy zjeeeeee mi kaskeeee ...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz