poniedziałek, 12 września 2011

O kucze no .

Dzień zapowiadał się dość przyjemnie.; )
Jak już dojechałam do szkoły...no okej pierwsza matma na matmie modlitewka i zadania.Lekcja druga angielski nie wiem jakim cudem ale jestem w zaawansowanej klasie..pani pytała szybko zrobiliśmy zadania..A no reszty nie chce mi sie pisać.Jak juz  przyjechałam do domu musiałam iść pomóc dal taty potem przyszłam zjadłam jabłko no i odrabiam lekcje..pappapa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz